Jouw Bogaard merkconcept en logo

Welkom in jouw vernieuwde Bogaard stadscentrum! Met deze naam koesteren we het verleden maar bouwen we aan het heden. Het merk staat voor zowel het stadse als het persoonlijke karakter van Bogaard. In de uitwerking wordt zoveel mogelijk uiting gegeven aan de verbondenheid en eigenheid die Bogaard maakt tot wat het is. Bezoekers, gebruikers, bewoners en ondernemers bepalen het beeld van dit stadscentrum.

Door het gebruik van het woord ‘jouw’ worden alle onderdelen eigen, persoonlijk en authentiek gemaakt. Het heeft gezamenlijkheid in zich en is eigentijds in de zin van ‘bewust kiezen voor Bogaard’. Fotografie in het gebied met mensen die daar wonen, werken, winkelen en verblijven toont de echtheid en brengt het merk tot leven.

Bogaard stadscentrum

De gekozen kleuren versterken de merkwaarden. De kleur goudgeel symboliseert kwaliteit. Kwaliteit van leven, wonen, werken en ontspannen, maar ook van levendigheid. Antraciet staat voor het stedelijke en contrast. De kleur wit/ off-white geeft balans en frisheid. Groen is de kleur van bewustwording en vergroening

Bogaard, jouw stadscentrum

Bogaard stadscentrum