Interview met Kaya van Kaya Textiel Fournituren & Naaimachine
Vertel eens iets over de winkel?
Huseyin: “Sinds 2014 bied ik in de Boogaard kledingreparatie en stomerijdiensten aan. In 2016 heb ik gemerkt dat er in Rijswijk een fourniturenwinkel mist, terwijl mensen hier wel behoefte aan hebben. Hierdoor ben ik toen verhuisd naar het pand aan de overkant. Deze keuze heeft gezorgd voor enthousiaste reacties, omdat de Bogaard toe was aan zo’n winkel. Samen met mijn collega’s proberen wij dagelijks goede en snelle service aan te bieden.”
Waarom is Bogaard stadscentrum jouw stadscentrum?
“Onze klanten komen uit verschillende steden en dorpen rondom Rijswijk. Dit betekent dus dat we veel mensen trekken naar de Bogaard en dat maakt mij blij. Mijn collega’s en ik verheugen ons op de nieuwe Bogaard om nog een snellere service aan te bieden. En we doen ons uiterste best om zo goed mogelijk te luisteren naar de wensen van onze klanten en goed service te bieden.”
Wat hoop je dat de transformatie van winkelcentrum naar stadscentrum gaat brengen?
“Graag willen wij ook binnenkort verder uitbreiden naar het nieuwe stadscentrum en willen wij ook zo goed mogelijk service bieden aan de nieuwe bewoners. De komende drie jaar zullen wij tegen uitdagingen lopen in verband met de verbouwing. Maar met goede communicatie en uitleg van het stads- en centrumbestuur van Rijswijk en het Bogaard stadscentrum zullen wij uitkomen op een goed resultaat.”